Oikeesti ollaan. Käyty juoksemassa ja tehty tottista. En vaan ole ehtinyt tänne laittaa mitään. Ylläri. Harjoittelu ja loppuopintojen sipistely vie yllättävän paljon aikaa, ei uskoisi.

Vaan. Käytiin Skogsterin Mian tottissemmassa, oli hyvä. Ei päästy harjoituskoirakoksi, kun ollaan väärän rotuisia, mutta opittiin taas uusia juttuja. Leikkimiseen olen ottanut mukaan "eestaas" vetämisen ja se näyttää toimivan. Tinka myös kaipaa isompaa purettavaa, narulelut (jotka muuten on liian kovia, koira ei saa niistä otetta!) on ihan nössöjä. Metrin pituisen juuttipatukan kanssa leikkiessä ihan jo muristiinkin!

 

Luoksetulo alkaa sujua, pienellä matkalla. Vauhtia pitää tulla lisää, mutta jos asento pysyy, niin olen tyytyväinen. Tinka on tullut vähän vinoon, takapuoli oikealle ja sitä olen yrittänyt korjailla kaikenlaisilla kommervenkeillä. Seuraaminen sujuu (minun mielestä) tosi kivasti, jopa käännökset. Olen nostanut viettiä (tai kuvittelen niin tekeväni) haukuttamalla Tinkaa ja se tuntuu antavan vähän lisäpotkua hommaan.

 

Hakutreeneissä ei ole käyty, kun Tinkalla on juoksut ja minä teen sitä harjoittelua. Ensi kuun puolella sitten sitä. Ja kohta pääsee ajamaan jälkeäkin! Ihanaa. Ehkä se nyt kuitenkin vie vielä hetken, mutta toivoa sopii. Hiekkatie tuossa lähellä olisi kyllä sula...

Olemme myös menossa luonnetestiin, toivotaan että juoksut lakkaavat pian. Jännittää... Kuvia on muutama lisää albumissa. Tänne linkittäminen ei kertakaikkiaan onnistu ja toimi. Enkä jaksa sitä nyt räplätä.